Wednesday, February 22, 2012

late nite working(sound god blogger supaya kembali kepada blog i)

it already 8.00 mlm...
sedang2 waktu ni aku slalu di rumah br lps mandi sambil lepak dok buat asap berkepul2...
well aku tau ada fanatik mana tah dok kejar aku skrg ni...
just ingore je mcm biasa...
well biasalah fanatik...
benda basah pun leh kering,tak gitu?
aku biasa dok umah gelakkan je org2 sebegini...
my blog,aku tak perlukan 'GOD' seperti semedimikian utk memberitahu aku utk buat apa...
well as life blogger ni memang banyak 'GOD2 demikian' memberitahu apa yg kite fikirkan salah or lebih teruk lg nak kite mengikuti fahaman mereka yang kadang2 org leh ikot tanpa apa2 sebab...
dude,taniah sp yg ikot...
and taniah 'GOD2 semedimikian utk mengkonvert fahaman org lain'
kamu rajin sy pemalas...
ego sy tak tinggi...
sy tak anggap diri sy slalu btul...
tp satu je yg buatkan org2 demikian ni diam...
apa you all ckp kat dlm blog ni hanya akan menampakkan kebodohan korg je...
it my life blog so sp sibuk memang lah bodoh...
haha...

No comments:

Post a Comment